7 Mars 2009 / B


Oj,oj,oj,oj,oj.

det är allt jag egentligen kan srkiva.
Den där laxerings-tabletten började verka efter 12 timmar ( vilket betyder att jag vaknade fyra i morse. ) och jag kan säga en sak.
Det gjorde ont som FAN i magen. Kändes som om tarmarna vred sig ut och in. Dock tror jag det kan bero på att jag faktiskt drack mjölk till. Och jag hade glömt att man inte skulle göra det.
Hahaha. Så himla likt mig dock.
Att läsa instruktionerna och sedan glömma precis ALLT man INTE fick göra.

Nåväl, magen har gett ifrån sig lite små ljud här och var under morgonen, men jag ÄLSKAR tabletterna.
Min mage känns inte uppsväld alls längre, utan nu är jag bara tjock. Och vi alla vet ju hur vi ska råda bot på det, eller hur?

Får vänta tills M skriver nu, och se hur det gick med hennes intag av laxeringstabletten. Jag tror hon i alla fall har vett nog att inte dricka mjölk till.


Kommentarer
Postat av: Em

Jag har aldrig ätit muslibars eller bars överhuvudtaget det är därför jag är så nyfiken på de. Alla säger att det är så gott osv men jag tycker bara de känns som de är godis och massa socker.

2009-03-07 @ 11:55:09
URL: http://hemlighetsmakerii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0