Äntligen hemma /M

Nu vart man hemma igen, efter en lång dag. Har tyvärr ätit ganska mycket, men det har inte varit såå onyttigt ändå. Det blev inget gym, utan det blev en promenad till havet med mamma istället. Där gick vi in på en pizzeria, och jag åt en halv kycklingsallad. Kycklingen hade huden kvar, så det blev bara sallad. Sedan tog vi en promenad till min bror. Imorgon tänker jag gymma direkt efter skolan, men på lördag och söndag kanske det inte blir någonting. Eller ah, det vill säga om killen kommer :) Gör han inte det så blir det nog gym på lördag och söndag också!

Tänker göra minst 50 sit-ups och 50 "kissande hunden" (på varje ben) innan läggdags, och nu är det dags för mig att tänka på vad jag måste få gjort innan dess :)

Skriver mer imorgon, god natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0