Efter MorgonPasset / B


Tvingade mig ju ut för att springa.
Tog 30 minuter att springa 3.66km. Hur patetisk kan man bli?
Måste vara dom förbannade jävla ciggen jag köpte.
Rökte halva paketet, gav bort några och sedan gav jag bort de sista 5-6 ciggen till en kompis.
Sista paketet.
Jag lovar.
Jag vet att rökningen stillar hungern ( speciellt om man röker precis innan maten. ) och allt det där, men jag vill inte offra all träning jag gjort hittils för några få cigaretter.
Röker man så orkar man mindre, och då bränner man färre kalorier.
Men röker man så äter man mindre, då har man mindre kalorier att bränna.

Men jag vill hellre kunna bränna mer.

Vad är eran åsikt om hela den här rökningsgrejjen?

Näh, nu får jag springa in till toaletten.
En joggingtur på morgonen sätter alltid igång systemet :3

Dagens Intag:
1 skål Flingor+ 1 dl lättmjölk + 1 matsked äppelmos.
1 glas sugarfree jelly = 9 kalorier

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0