Kvällsbiktning /M

Gör alltid misstaget att jag sätter mig vid datorn på kvällen, och fastnar där tills långt efter läggdags. Så nu är jag dödstrött som vanligt.

Idag gymmade jag i 2 timmar, eftersom jag har haft hur mycket som helst att göra den här kvällen, och B bestämde sig för att gå hem samtidigt. Blev en del kalorier i alla fall, och ganska mycket styrka. När jag kom hem var mammas kompis här (hon stannar tills imorgon), och idag var hennes 40års-dag. Självklart bjöds det på en slags kaka, fan, men jag tog faktiskt väldigt lite av den. Typ en teskedsbredd, eller vad man ska säga :) Imorgon blir det förhoppningsvis gym för mig igen, men då verkar inte B kunna följa med, och det är ju inte så speciellt kul att gymma själv precis. Har dessutom ett stort prov på fredag, så alternativet är ju att ta en lång promenad och plugga riktigt mycket istället. Jaja, det märks :)

För ett par dagar sedan fick jag kontakt med en barndomskompis som jag inte har pratat med på sisådär 10 år.. Kändes skumt, men jäkligt roligt, att få snackat med henne igen. Vi bestämde i alla fall att vi skulle ses någon gång framöver - men hallå! Då måste jag verkligen vara smaal. Inte tänker jag träffa en gammal kompis efter tio år och fortfarande se ut som en gris.

Nu är det städ & plugg-dags. Mitt i natta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0