Kvällsinlägg /M

Wow, jag börjar gå över lite mer till mitt ofta-bloggande-jag :) Peppar peppar..
Tio minuter kvar på den här dagen, sedan är det två stressade skoldagar kvar.
Ush, den där harmonin jag kände för ett par veckor sedan är som bortblåst, och nu börjar stressen och ångesten komma tillbaka.


Blev avbruten av ett telefonsamtal, och vips så var klockan halv ett. Har fortfarande inte börjat på engelskauppsatsen tills imorgon.. Tyvärr gullongar, men jag får skriva mer imorgon istället!
God natt :)

Kommentarer
Postat av: Em

Då ska jag inte testa det. Jag tycker inte om när saker smakar för sött heller så skiter i det. Är det samma sak med muslibars?

2009-03-05 @ 19:32:59
URL: http://hemlighetsmakerii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0