Sommaren är snart här! / B

Åh, idag har jag bara tagit hand om mig själv.
Inte matvis dock. Har bara ätit glass hela dagen.
Men jag har tagit ett varmt, långt bad, skrubbat huden röd, rakat benen, gjort hårinpackning, haft fotbad och målat naglarna i en färg kallad 'Twisted Pink'.

Och jag känner mig bara så FRÄSCH. Fet, men fräsch.

Har inte pluggat inför franska provet som jag har imorgon, och inte heller har jag läst i boken ( vi ska läsa 50 sidor i en bok till svenskan. ) och jag kan inte finna tillräckligt med oro för att bry mig.

Sommaren är på väg dock, och det är det enda som väcker en ångestkänsla i mitt nuvarande avslappnade tillstånd.
Sommaren bringar badtider, och jag är fortfarande stort som ett berg.
Jag vill inte gå en till sommar utan att finna modet att ta på mig badkläder och bada i havet. I en sjö. Vart som helst där det finns människor.

jag saknar känslan. jag saknar att ligga i gräset bland folk och sola.
Jag måste, måste MÅSTE bli smal NU!

Måste tillägga att jag blev VÄLDIGT förvånad i morse när jag ställde mig på vågen. Har inte gått upp någonting sen förra veckan ( ligger på -9 kg vilket är en stor besvikelse med tanke på att låg på -11kg för ett tag sedan. ) fastän jag bara tryckt i mig.
Förhoppningsvis har min metabolism ökat igen, vilket betyder att det blir lättare att gå ner i vikt snabbt nu.



Jag och M ska träna Mån-Tors ( på Fredagen har jag typ tio klasskamratar hemma hos mig efter skolan. ) och jag ska springa på Tisdag & Torsdag morgon.
Kanske blir det lite promenader nu igen, när våren är här. Vad säger du om det M? :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0