5 Mars 2009 / B


Sådär. Kom precis tillbaka från gymmet ( 1 timmes pass. sprang fem kilometer på löp bandet först.) och spenderade en halvtimma med att stretcha ( det behövdes!) innan jag stack hem.

Hade egentligen tänkt att åka en timma tidigare, men ringde M, och hon skulle ringa mig senare.
men det blev inget telefonsamtal och jag fastnade framför TV:n ( har ÄNTLIGEN tagit mig tid att se på Pirates Of The Caribbean filmerna! Har bara trean kvar nu! ) och det tog ett tag att fatta för mig att det inte var så långt tid kvar innan gymmet stängde.
Så jag kastade på mig kläderna, och sprang till bussen.

Inte särskilt många där, och vid den tiden jag gick var det bara tre där. ( inräknat mig själv. ).
Har haft så JÄVLA ont i magen på sista tiden, så imorgon blir det nog en laxerings-tablett.
Mysigt värre.

Bara tre lektioner imorgon, men jag tar nog en tablett på lunchen så att jag hinner hem innan saker börjar sätta igång och allt blir förjävligt.
Känner mig så jävla uppblåst också, som om jag har värsta ballongmagen, så jag funderar faktiskt på att gå och testa mig för att se om jag är allergisk mot något.
Antingen är jag det, eller så är det dom jävla BURN tabletterna som stoppar all verksamhet där nere.
Elelr ja, nog fan ser dom till att man får pissa i två minuter ( om man har dem med koffein.) då dom är förjävligt vätske-drivande.

Men nu ska jag gå och lägga mig.
Börjar 08.00 imorgon och slutar 14.20.
Imorgon blir det en tallrik havregrynsgröt till frukost ( ingen äppelmos denna gången, bara kanel! ) två DL lättmjölk eller en macka utan pålägg och en DL lättmjölk.
Får se.

Ingen lunch, och sedan jordgubbar & blåbär till middag, om inte någon annan käkat upp dom.
Om dom är borta när jag kommer hem så blir det ingen middag för mig.

GODNATT.

Kommentarer
Postat av: mg

BILDEN. Stay strong <3

2009-03-06 @ 12:02:29
URL: http://stayperfect.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0