11 Maj 2009 / B



Ingen bra dag idag, men ändå mycket bättre än förra veckan måste jag säga.

Naturdiet smoothie till frukost + en halv macka
Godis i skolan och sedan två ägg + glass + kaka som jag sedan spydde upp.

Sorgligt att detta var en förbättring.

Gymmade idag också.
1 timma och 45 minuter, och sedan 45 minuters promenad.

Påminn mig att ALDRIG vara så slapp igen. ALDRIG.
Jag riktigt kände hur mycket muskler jag hade förlorat på att inte besöka gymmet.
Och det är en skrämmande tanke på att alla muskler förvandlas till fett.

Nu är det iaf träning varje dag igen som gäller.

Nationella i matte imorgon, precis som resten av Sverige, och sedan är det gymma gymma gymma och skriva läxor.
Kanske hinner titta lite smått i några böcker jag lånade på biblioteket idag också.

Åh, så trött är jag.

Men jag känner att jag är på väg nu igen.
På väg mot smala ben, smala armar och fin figur.
Jag hatar att känna mig så jävla tjock i allt.
Vill byta kläder.
Ha nytt.
Starta om från början.
Bli en ny människa.
En människa som är värd att älskas.

Och varje morgon ställer jag mig framför spegeln och prövar andra kläder som jag har i garderoben.
och varje morgon är jag fortfarande fet.
Så varje morgon blir det samma gamla kläder som kastas på.

jag är så trött på att vara tjock.
Men jag är på gång nu igen.
Och jag vill ALDRIG att saker är så här dåliga som dom vart den här senaste tiden.
ALDRIG igen.
Jag tänker INTE ge upp.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0