12 Maj 2009 / B


Sov dåligt och började dagen med flingor.
Gick till skolan, gjord nationella.
åkte till gymmet och tränade i lite över två timmar.
Gick hem och hade en äta-spy dag resten av dagen.
Minst tre gånger jag har kört ner fingrarna i halsen och spytt upp, och varje gång har jag sedan ätit nått mer.
Nu bakade jag kladd kaka och tog en bit.
Vilket är jävligt dumt, för klockan är tio.
Jag borde sova, inte äta.

Jävla tjocka gris.
jag tror jag ÄNTLIGEN har övertalat mamma att jag inte har anorexi dock, vilket är bra.
Hon var så jävla jobbig med hela den grejen.

Nu ska jag packa ihop mina grejer inför morgondagen, borsta tänderna och sedan sova.
Ska göra ca 150 situps innan sängs också.


Känner mig OTROLIGT fet och äcklig.

Hittade en tröja som troligen tillhör ett ex till min bror.
Det står L, men nog fan är det en M-S.
Gömde den längst in i garderoben.
den var så liten och ful, men jag ska se snygg ut i den snart.

Snart <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0