1,25 kcal Soppan /M

Äntligen tillgång till internet (för tillfället), men den här gången har jag hur bråttom som helst! Skall snart cykla iväg till bussen, för att sedan tuffa iväg på ett tåg. Jaja :)

Så hur har den här veckan gått hittills? (Vet att åtminstone B är mkt intresserad över att veta:)
Som sagt kom ingenting mer än vatten in innanför mina läppar i måndags, men min tisdag påminde om Bs tisdag väldigt mycket! Äta- spy spy, äta- spy spy. Igår skulle varit 0 kcal, men morsan bokstavligt talat tvingade i mig.. nej fan vad jag ljuger. Morsan ansåg att jag skulle fika med resten av familjen och tittade på mig med en väldigt konstig blick,
så ja - jag tog glass :(  I vilket fall som helst resulterade det i tre löprundor klockan 00:00, och jag kan ju säga att jag springer fan som en kärring när jag äter så här "lite". Idag har jag ätit 4 bandspagettistrån, 4-5 morotsskivor och 1 champinjon. Men men, det spydde jag upp. Nu skall jag ju åka tåg, och jag tänker inte ens ha med mig kontanter, så någon mer mat kommer det inte att bli. Hoppas inte pojken tvingar i mig en massa ikväll bara :(

Förresten så drack jag en "soppa" med endast 1,25 kcal i förut idag. En hel mugg :) Mättar bra och känns mycket matigare än te, woho! Nej men ärligt talat så tog jag en mugg vanligt varmt vatten och hade i ungefär 1/4 buljongtärning (grönsak). Det smakade som nudelsoppa fast utan nudlar, och mätt blev man ju! Nu måste jag skynda mig iväg, ha en trevlig helg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0