14 Maj 2009 / B

Dagen till och med började dåligt.
Två ägg och bröd.
Sedan en lektion i skolan, sen till gymmet  och sedan hem för att påbörja ännu en äta-spy cirkel.

Har ÄNNU inte påbörjat en uppsats som skall vara inlämnad imorgon, och inte börjat plugga inför ett prov ännu som hålls klockan åtta imorgon bitti.
Får väl helt enkelt plugga lite ikväll, göra mina övningar och sedan hoppas på det bästa.

Måste faktiskt få detta lilla gjort nu.
Har ganska så skön vecka som börjar på måndag och slutar på onsdag.
Låter väl vackert?

M, ska vi beställa efedrin snart eller?
Och hur blir det med pengarna ( 423 kr.) från förra beställningen?
Jag hatar att tjata så om det, men om jag ska någonstans i sommar vill jag försöka skramla ihop alla pengar jag kan :/

Sedan kan jag meddela att jag snart är på sista snäppet i bältet, och snart måste börja mixtra med det om jag ska kunna fortsätta ha det.
Låter inte det vackert, det också?


Kommentarer
Postat av: M

jävlar ja! Har ju inte kunnat föra över pengarna eftersom jag 1. inte haft internet 2. inte har ditt kontonummer? Kommer hem på söndag! :)

2009-05-15 @ 10:48:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0