2 Maj 2009 / B

Idag...nej, igår förresten, blev jag riktigt jävla sur på min mormor.
Jag var på väg hem från gymmet ( 2 tim & 15 min = 1225 kcal + 1tim promenad = 270 kcal ) när jag mötte henne, då hon var på väg ut med hunden.
"Men B! Vad mager du har blivit!" Sen fortsatte hon tjata om det i typ tio minuter.
Jag fick skratta bort det och skylla på att jag hade fått mycket mer muskler bara.
Hade lust att dänga hennes huvud i backen.
Ser hon inte att jag har gått upp? Att jag äter som en gris och är fetare än någonsin?!

Senare, innan middagen, kom hon upp till mitt rum och började fråga ut mig.
Om jag åt, när jag senast vägde mig, hur mycket jag hade gått ner och om jag märkte att mina kläder började bli större.

Jag blev bara så jävla arg inombords.
Jag har inte blivit smalare.
Och jag MÅSTE bli smalare.
Måste hon påminna mig om att jag fortfarande är stort som ett hus?
Killen jag kanske ska till i sommar har värsta six-pack nu, och jag kan ffn inte dyka upp med värsta deg mage och äckliga fetto armar och äckliga, feta lår.
nej fan, jag måste bli smal.

Jag hatar, hatar, HATAR att vara fet och värdelös och ovärdig kärlek.


 


Kommentarer
Postat av: pam

Det där va sjukt fint skrivet. Tack för dina ord! Dom betyder jättemycket. Och att du orkat skriva så mycket.. <3 Tack!



2009-05-03 @ 12:31:53
URL: http://itspam.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bror, fan vad smal du är, nästan äcklig smal, dina revben
syns och det är inte alls snyggt, du har knappt bröst eller rumpa, föreslår att du lägger på några kilo så blir det bra

2012-10-30 @ 23:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0