26 maj 2009 /M

Jag har en konstig känsla i magen. Kanske oro eller något sådant. Är nämligen bjuden på fika hemma hos min bror, och känner jag honom rätt så kommer det finnas ett helt konditori på vardagsrumsbordet. Åhh.. B kan inte heller ha det lätt nu, och just det ja: hälsa grattis till mor din! :) I vilket fall så tog mamma cykeln direkt från jobbet hem till brorsan och jag skall försöka övertala henne att jag får ta den hem, så har man rört lite på sig åtminstone.
Det där med att det bara är 11 dagar kvar till sommarlovet skrämmer mig. Hur mycket hinner man gå ner på elva dagar? I den här takten lär det inte bli så mycket som ett gram.

Och så en sak till B: Nu har det gått alldeles för lång tid sedan sist :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0