27 Maj 2009 / B

Jag var inte på gymmet särskilt länge idag.
Endast en timma, vilket brände 700 kalorier.
Sedan gick jag hem ( ännu 270 kalorier brända.) och nu sitter jag här.

En kopp vatten med en bit kycklingbuljong i sitter bredvid mig, för att stilla min hunger om den nu skulle dyka upp.

Idag har inte vart en bra dag.
Den har väl vart okej, matmässigt, men mentalt?
Jag var nära att ge upp.
Allt. Jag snackar verkligen om att ge upp allt.



Jag var riktigt utmattad när M och en till vän kom till lektionen, och jag orkade knappt hälsa på dom.

Sedan på vägen hem så var våran kompis så jävla o social att det inte var sant efter att vi sagt hej då till M, så då blev man ju ännu mer less.

Och på bussen till gymmet ville man bara sluta.
Jag var redo att åka direkt hem, lägga mig i badkaret och skära upp handelerna.
Aldrig har jag vart så nära att ge upp hoppet.

Men jag gick till gymmet, och genast när jag kom in bland alla maskiner kunde jag ta det lugnt.
Jag glömde bort allt och började träna.

Och allting var så mycket bättre på vägen hem.
Så det finns en morgondag trots allt.

Ska nu försöka göra klart lite arbeten i sista minuten till en kurs, innan jag börjar plugga inför ett prov.

Kan för övrigt nämna att jag har aldrig vart mer trött på mig själv än just nu.
Speciellt på utseendet.
Om folk bara visste hur mycket jag verkligen hatar ALLT.
Från den fula, stora näsan till hur mina lilltår ser ut.
Mitt hat för mig själv bara växer och växer.
Jag äcklas av mig själv.

Och vem tror du har funnit denna älskade blogg, M? :O


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0