8 Maj 2009 / B

Okej, det här är grejen.
Det går så JÄVLA skit för både mig och M just nu.
Helt otroligt dåligt för mig.
Och jag vet att det har gått dåligt ett BRA tag nu.
men jag vill inte bli deprimerad.
Nej, jag måste ta mig själv i kragen.

imorgon blir det skriva uppsats + gymmet + mammas mat.
Ingenting mer, ingenting mindre.

Som tur är så har jag inte gått upp en miljon kg, utan bara 1-2kg.
Känns som tusen dock.

Klockan halv tio igår åt jag pasta och korv med ost och ketchup på.
Och ett STORT glas mjölk.
Sen spydde jag upp cirka hälften, och idag har jag haft så JÄVLA ont i magen + gått upp i vikt sen igår.
Jag ser det som mitt straff dock.
Inget mer än vad jag förtjänar.



Jag och M behöver verkligen inspiration från er alla.
hejar rop, ord som får oss att längta efter att komma i den där super söta lilla klänningen vi köpt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

heja heja heja!

2009-05-08 @ 22:36:18
Postat av: H

Jag åt också igår, mycket. Och det resulterade i att jag fick vääärldens magknip på festen jag var på. En litet plus i kanten var att jag inte fick ner mer alkohol då heller! Men klart ni kommer att rycka upp er, tänk vad fint klänningarna kommer att sitta till sommaren!

2009-05-09 @ 11:35:48
URL: http://mhb.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0