9 Maj 2009 / B


Vet ni vad?
Det är säkert alla dessa kommentarer som jag fått som slagit mig ur balans.
Mamma och mormor speciellt.
Går inte en dag utan att dom kommenterar att jag har 'anorektiskt beteende' eller 'är jättesmal'.

och allt detta fastän jag ätit som en kossa på grön bete och min mage är stor och rund som en badboll och fläsket väller ut överallt.

Och jag vet inte hur det är med er, med när det kommer till mig, så är bra kommentarer INTE en bra sak.
Jag slappnar av, börjar få mer självförtroende.
Börjar tro att det kanske inte är så illa som jag har trott.
Och sedan VIPS har jag gått tillbaka upp i vikt.

Men nu jävlar.
När jag insåg vad som höll på att hända, ville jag bara skrika högt.
Hur kan jag vara så korkad?
blind?!

nej nu jävlar.
Jag blir så arg.
Så jävligt förbannat arg.

Och när jag blir arg.
Ja då jävlar händer det saker.

Har för övrigt hittat en punkt längst bak i halsen, så om jag lyckas nå den med ett finger så spyr jag som en gris.
Det låter, men fan va man spyr.
Kärlek till dessa punkter <3


Kommentarer
Postat av: Fanny

Mina fingrar är för korta. Kärlek till tandbortsen, jag får hålla i den hårt.



Ja det är samma för mig. Jag hör mycket hellre "du är fet" istället för "gud vad duktig du är" eller "du är smal".. Be strong, Stay strong <3

2009-05-11 @ 07:24:35
URL: http://minytiny.blogg.se/
Postat av: Fanny

Mina fingrar är för korta. Kärlek till tandbortsen, jag får hålla i den hårt.



Ja det är samma för mig. Jag hör mycket hellre "du är fet" istället för "gud vad duktig du är" eller "du är smal".. Be strong, Stay strong <3

2009-05-11 @ 07:24:46
URL: http://minytiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0