ALDRIG MER! /B

Här är ett löfte som jag ALDRIG skall bryta.
ALDRIG ALDRIG ALDRIG!

Hur desperat jag än blir, hur fet jag än känner mig, hur mycket jag än har ätit tänker jag ALDRIG bryta detta löfte.

Jag tänker ALDRIG stoppa fingrarna i halsen och spy igen..
ALDRIG.

Om jag äter för mycket ska jag få lida.
Gå upp i vikt.
Det är något jag förtjänar i så fall.
Om jag äter förtjänar jag att få vara fet.

Jag vet att magsyran skadar tänderna, men till den grad som den faktiskt gör det...Jag hade INGEN aning.
Jag trodde inte det skulle vara farligt.

Här är en bild på hur ens tänder kan se ut efter några år med tendenser till bulimi + inte tillräckligt bra tandhygien:



Här är vad som händer med kroppen:


((Kan också tillägga under 'brain' att hjärnan kan sluta fungera.))


Jag kommer ihåg för cirka sisådär ett år sedan då jag surfade runt på nätet.
Jag råkade hamna på en hemsida som hade en massa bilder på unga tjejer.
Det avr speciellt en tjej jag kom ihåg.
Jag tror hon var cirka sisådär tretton år eller något.
Hon satt på golvet och log mot kameran.
Blont lockigt hår.
Så extremt söt.
Jag komme rinte ihåg vad hon hette, men jag kom ihåg att det stod att hon hade dött efter att ha kämpat i ett år med bulimi.


Som sagt;
Aldrig Igen.


Kommentarer
Postat av: -Moi

good for you! att ta sig ur kräkningarna är sjukt jobbigt. been there done that. för ett år sedan ungefär var jag helt beroende av att spy men nej nej aldrig mer tillbaks till mia!

2009-05-15 @ 14:39:18
URL: http://raspberrysmile.blogg.se/
Postat av: H

Men fy fasen, aldrig mer! :s

2009-05-15 @ 19:51:20
URL: http://mhb.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0