10 November 2009 / B



Jag mår verkligen dåligt över hur äckligt fet jag är.
Enorma lår som bara flyter ut i all oändlighet, och fullständigt motbjudande kropp.


Blev stor frukost idag.
2 riskakor (56 kcal. ) med varsin skiva ost på (50 kalorier? )
En kokt äggvita (spottade ut äggulan. ) (20 kcal?)
Lite över en portion blåbärssoppa (50 kcal.)

Totalt: 180 kalorier typ.
Och värsta är att jag är mer hungrig nu än vad jag var igår när jag inte åt någonting.
Så går det när frukosten spelar en roll på början av dagen.

Mamma & pappa har ätit upp hela alladin chokladasken vi har haft hemma sen Fars dag.
Helt jävla otroligt.

OCH INNAN JAG GLÖMMER!

Holy shit.
Två av klassens smalaste tjejer hade köpt en tårtlängd (prinsesstårta.) , nougat, godis, yoggi drickyoghurt, Cola original och rostade/saltade nötter.
Inte en enda liten smula blev kvar.
Jag satt där och äcklades och mådde illa.
Så jävla skabbigt.
Och så jävla orättvist.

Gick ner 1 KG sen igår.
Lycka.
Men nu får jag inte väga mig förrän på lördag morgon.
Läskigt värre.
Nämnt att mamma bestämt sig för att stanna hemma på fredag och laga stor middag till hela familjen?

Blir ju tvungen att ta mitt pick och pack och smita ut genom ytterdörren innan hon hinner protestera.

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

du e nog mkt finare än dem ofräsha tjejerna <3

2009-11-10 @ 20:17:55
URL: http://brooklynbaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0