10 november 2009 /M

Är hemma på rasten nu, och har hunnit med att kolla lite modevisningar på FashionTV, sovit och kollat runt på datorn. Älskar föresten att vi har den kanalen (FashionTV), så att det bara är att sätta på den och kolla när man känner att man börjar tappa fokus :)


Har inte ätit någonting idag heller. Eller, tog lite honung till te't nu.. Hoppas att det inte gör så mycket. Kommer ju ändå inte att äta någonting mer idag. Imorgon kommer jag att äta 1 morot. Hade tänkt göra buljong/grönsakssoppa, med en grönsak som inte är en grönsak utan en rotfrukt. Hmmf? Haha.. Det är i alla fall 25-35 kcal, så det är ju helt okej. Funderar på att fasta "på riktigt" på torsdag igen, på grund av fruktan in för fredagens födelsedagsfirande! Men om jag ska jobba på torsdag så är det ju inte en så bra idé; jag får helt enkelt känna hur jag känner mig..

Ush, ska snart tillbaks till skolan igen. Är verkligen inte sugen på det. Är trött som sjutton och håller på att frysa ihjäl; hade mycket hellre stannat hemma under täcket med min kopp te! Men jaja, tre lektioner kvar. Slutar halv fem. Jippie!





Kommentarer
Postat av: L

Svar: Haha, tack så mycket! :D

2009-11-10 @ 15:51:41
URL: http://fadeless.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0