13 November 2009 / B


Mamma & pappa stannade hemma idag.
För att shoppa mat / laga middag.

Klyftpotatis med biff och riktigt krämig sås.

Tog ett glas vatten och en biff.
Ingen klyftpotatis alls.
En tesked sås.
Åt 3/4 av biffen.

Sa att jag & M hade delat på en Pan Pizza.
Och att jag inte var särskilt hungrig.

Efter det blev det familjefilmer och äppelpaj med vaniljsås.
tittade aldrig ens på pajen.
Det enda som for genom huvudet var hur extremt feta mina lår är.
Hur äckligt fet jag är.
Och feta flickor ska absolut inte ha någon paj.

Ska även nämna att det blev 35 kalorier på morgonen ( sockerfri blåbärssoppa.)
och sedan den här biffen med lite sås.
Hur mycket kalorier kan det vara i en vanlig biff? :S
150?

Tur som fan att jag tog en promenad på cirka 40 minuter då idag.

Vi säger 200 kalorier på både biff & sås.
235 totalt då.
Fy fan...Låter så JÄVLA mycket.

Jag undrar hur det går för M.   :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0