14 november 2009 /M

God morgon/middag!
Fredagen den trettonde blev verkligen en otursdag, och jag gillar inte födelsedagar. Ska strax ut och gå, förhoppningsvis 1,5 mil, men inte mindre än en mil. Skall bara dricka upp mitt te först :) Sedan skall jag städa, och ikväll skall jag göra mig iordning för att gå ut och fira gårdagens födelsedagsbarn. Förhoppningsvis skall jag träffa B en stund därimellan, och om det hinns med ännu mer promenad :) Just det ja! Har några paket att hämt ut på posten också. Fina saker som kommer bli ännu finare när jag är smal (ALLT är finare på smala!).
Har inte riktigt haft någon koll direkt på mitt BMI, men när jag fick reda på det häromdagen skämdes jag. Jag vet ju att jag absolut inte är smal, så jag blev ju inte förvånad, men samtidigt är det ju en skam hur långt ifrån det är mål-bmi:t.. Nej, nu blir det promenad! Skriver nog mer senare, sköt om er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0