17-18 november 2009 /M

Herregud. Nu hände det igen. Ett helt inlägg som jag precis skrivit försvann. Ibland blir man bara så fruktansvärt trött. Och ja, påtal om trött; det är precis vad jag varit konstant hela dagen. Och de närmaste dagarna hittills också för den delen. Förstår inte hur jag ska orka med att göra ett stort prov imorgonbitti.

Idag har jag ätit en del, spytt en del och promenerat en del. Smärtan i hälen har fortfarande inte försvunnit, så jag börjar fundera på om det kan vara en knut på hälsenan.. Hade vart lite intressant att kolla dom röntgenbilderna, men som vanligt kommer jag inte att göra ett smack förns det "försvinner" av sig själv. 


Idag hittade jag och B en ny affär med bara ekologiska produkter! Hittade en hel hylla med massa soppor som bara innehöll 26(vissa 27)kcal/ 100 ml. Mycket mindre än Findus Tomatsoppa som vi annars kört på, och defenitivt värt att testa! Påtal om mat; Morsan börjar verkligen bli misstänksam. Förut ikväll så stack hon in huvudet i mitt rum och sa: "Föresten, VAD har du ätit idag?!" jag: "allt möjligt, vadådå?" hon: "Nej för det är ju väldigt viktigt att man äter!". Vad får henne att tro att jag inte äter? Vad vet hon om vad jag gör om dagarna, jag kanske inte gör något annat än att proppa i mig mat? Men tänk om det ändå vore så väl; att jag verkligen inte åt någonting.

Nu ska jag plugga en första och sista omgång innan provet, sedan måste jag sova! God natt på er :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0