18 november 2009 /M

Huden under ögonen är svullen av trötthet.
Läpparna är spruckna; blöder efter den färska ananasen.
Det svider, och tillsammans med blåtirorna gör det mig till en boxare som precis blivit utbuad.
Perfekta morgonen för det provet.
Nu ska man tvingas sitta i fem timmar och lyssna till allas prasslande och smaskande.

Efter skolan får jag inte gå hem, men jag vill ut på promenad med B, men det hinns väll inte antar jag.
Nu måste i alla fall jag gå till skolan; och jag skriver senare :)
Ha en bra dag alla!


Kommentarer
Postat av: Anonym

oj, vad har hänt?

2009-11-18 @ 14:21:10
URL: http://brooklynbaby.blogg.se/
Postat av: Belle

Men oj! Antingen är du förbaskat allergisk mot annanas eller så är det något riktigt otäckt som har hänt? Hoppas du är okej!



sv: Tacktack. Noop, jag lyckades hålla mig undan fyllechipsen (kors i taket). Dock big failure ikväll, iisch.



Kram



Kram

2009-11-18 @ 21:05:10
URL: http://myegotrip.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0