20 november 2009 /M

God morgon!
Har precis duschat och ska snart iväg till skolan. Var jättenära att göra mig gröt till frukost, hade till och med tagit fram lite bär, men tack och lov blev det inte så; utan en hederlig kopp med te :)
Har bara 1 burn kvar, usch, ledsamt. Måste köpa nya tabletter.. vet vilka jag vill ha, men de är inte de lättaste att få tag på. Kanske blir något "vanligt" ändå, haha.

Berättade aldrig igår att när jag gick inne i stan så gick jag förbi en affär som reade ut ett par jeans jag har velat ha ganska länge (men inte velat köpa förns jag blivit smal). Nu snackar vi ödet, för de var nedsatta med över 50% ;) Och, jag var ju inte sämre jag, än att jag köpte ett par som var för små! En dag ska de dock sitta pösigt på mig.

Nu måste jag rusa! Ha en bra dag :)




Kommentarer
Postat av: justmakemethin

tack för kommentaren! inte lätt när man ser att hon ändå är så djupt nere och vill ta livet av sig, man vet inte riktigt vad man ska säga och vad man ska göra för att få henne att lyssna "/ bra blogg förresten, ni åker in på bloglovin-listan! :D

2009-11-20 @ 10:14:29
URL: http://justmakemethin.blogg.se/
Postat av: Ff

Funkar Burn bra?

2009-11-20 @ 14:56:36
URL: http://fuwlflicka.blogg.se/
Postat av: Lisa

Hej!

Jag vill bli smalare, jag är smal nu, men inte tillräckligt, fast jag vill inte bli riktigt så smal att man typ ser mina revben osv.

Men jag har ett problem, jag vill sluta äta inte helt men nästan, men då skulle mina föräldrar fråga vf jag inte äter. Och mina kompisar skulle oxå fråga vf jag inte åt i skolan.



Finns det något annat sätt tror ni?

Vet inte om ni kan hjälpa mig men väldigt tacksam för svar! :D

2009-11-23 @ 22:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0