21.00 - 10 November 2009 / B

Helt jävla otroligt
Elementet är på för fullt, men ändå sitter jag här och skakar.
I morse var jag så kall att båda mina armar vart helt bortdomnade.
Kändes som om någon hade kapat av mina fingrar.

Har gått runt med jacka, tjocktröja, bomulls-tröja, jeans, långkalsonger, kängor, tjockstrumpor, mössa och handskar idag. Och ändå frusit arslet av mig.

Jag tycker det är jävligt konstigt.
Jag menar, M är typ hälften av mig, och ändå verkar jag fryser mer?

Och det är inte precis som om jag är van vid att frysa heller.
Jag brukade vara den tjejen som gick runt med T-shirt när det var meterhöga snödrivor ute.
Men nu?
Bara att ta upp mina kalla jeans från golvet fick mig att rysa.

Näh.
Nu ska jag göra klart läxorna inför imorgon.
packa i ordning lite saker och skit.




Jag & M gick 1 timmes promenad tidigare idag, nämnde jag det?
Duktigt av oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0