24-25 november 2009 /M

Ny dag & fasta.
Har fortfarande grymt mycket plugg att göra, herregud vad mycket mer det var än vad jag trodde! Somnar snart rakt upp och ner :)

Gud vad skönt det ska bli att fasta. Varför fastar jag inte alltid? Varför äter jag fastän att jag vet hur jäkla äcklig jag känner mig efteråt? Jo: för att jag är så jäkla dålig. Hade jag varit bra så hade jag varit smal nu. Vill bara träna träna träna! Funderar nästan på att skaffa gymkort eller något, men samtidigt så vet jag att jag inte har tid. Jag har så sjukt mycket i skolan nu, och dessutom ska jag börja jobba oftare än vad jag gjort hittills. Synd att man inte kan få allt här i livet :) Nej vad tråkig jag känner mig nu. Fyra hemska dagar har gått. Det är typ en vecka. Så himla dåligt och puckat. Ska fasta och sedan börja med ABC. Lika bra dock att börja på en måndag; så nästa måndag? Får se till att blogga om det också, så är risken mindre att jag fuskar :)


Jag vill inte gå i skolan mer! Jag vill jobba, tjäna pengar, vara ledig när jag är ledig (utan att ha en hel hög med läxångest efter sig), bo själv och bestämma själv vad som (inte) ska finnas i kyl och frys, bestämma själv när/vad/vart/om jag ska äta, träna hur sent jag vill.. Samtidigt så vill jag inte vara för helt för mig själv, och jag skulle säkerligen inte ha råd med det heller.

Nu tror jag att jag ska gå och lägga mig i alla fall. Eller hålla mig vaken bara för att; och göra klart de där jävla läxorna, och kanske städa rummet..

Säger god natt i alla fall <3


Just det ja! Vi kan inte se era epost-adresser som de flesta av er redan vet,
så om ni vill ha svar på er kommentar (men inte har någon blogg att länka till)
så får ni gärna skriva mailadressen någon annanstans, ex. kommentarsfältet.
Svar till "Lisa": Om du nu vill gå ner till en vikt som ligger inom ramarna för ett
"normalt" BMI så är det inte nödvändigt att helt sluta äta.
Ät nyttigt eller träna, eller både och :) Då behöver du dessutom inte oroa dig för vad
vänner och familj säger heller. Kram <3


Kommentarer
Postat av: Fanny

Jag äter super-slim. Finns på super-slim.se och funkar jättebra mot suget och får mig illamående hela dagen. Inte så mycket på kvällen, men då har man inte ätit på hela dagen så man vill ju inte direkt förstöra det. De gånger jag ätit precis efter att jag tagit kapseln har jag spytt upp det. Vet inte om det ska vara så eller om min kropp helt enkelt inte klarar av det. Men de är värda ett försök =) Keep up!

2009-11-24 @ 07:27:59
URL: http://minytiny.blogg.se/
Postat av: m

Jag längtar också till att bo själv, slippa någon som vakar över vad man äter 24/7

2009-11-24 @ 20:56:22
URL: http://whoiwanttobe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0