26 november 2009 /M



Somnade klockan åtta på kvällen igår. Hjälp?
Så tidigt har jag nog inte lagt mig sen jag var liten. Sov dessutom hela natten, men vaknade i och för sig fyra timmar tidigare än vad jag skulle gått upp.
Men någorlunda utvilad vart jag ju i alla fall, vilket är bra!
Har vart i skolan idag, ska snart in till stan, och sedan blir det utgång. Kommer antagligen att stressa ihjäl,
är redan stressad!


Tabletterna från super-slim har fortfarande inte kommit,
så jag hoppas verkligen att de kommer imorgon.
Är i akut behov av dom i alla fall! Man kan knappast påstå att det har gått bra det senaste, och jag vet att jag sköter mig mycket bättre med tabletter..


Nu måste jag göra både mig och mitt rum iordning,
men om jag hinner så skriver jag mer sedan :)
Eller imorgon i alla fall ;)


Kommentarer
Postat av: J

Superslim är awesome :)

2009-11-26 @ 16:24:17
URL: http://fortitudointima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0