3 November 2009 / B


 

Uah.
Här sitter man då.
Har sjukt mycket läxor och prov som jag ska plugga till.
Och ALLT ska vara klart imorgon.
Fattar ni?
Hur i helvete blev det såhär?
Jag som skulle plugga under lovet, liksom?

Nåväl.

Imorgon ska jag vara duktig.
Upp tidigt för att åka till vårdcentralen ( lider fortfarande efter den där sjukhusvistelsen ) sedan hem, kanske få lite läxor gjorda innan man åker till skolan.
Sedan är det långpromenad med M.
ut i kylan.
det var längesedan sist, och jag har verkligen saknat det.

Men nu ska jag faktiskt ta och lägga mig.
Måste få lite sömn, annars blir jag så äckligt grinig.
Har blivit sjukt elak på sista tiden känner jag.

Jag avböjer inbjudningar till fester.
Jag avböjer möten med vänner.
Jag avböjer inbjudningar att sätta mig ner och bara prata med folk.

Jag känner mig sjukt isolerad från min omgivning.
Tack gode gud har jag i alla fall M.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0