3 november 2009 /M

Nu är det alltså 57 dagar kvar till nyår. Egentligen betyder det att jag borde fasta i en vecka, för att sedan köra ABC-metoden i de 50 resterande dagarna som dieten gäller.. Varför inte? Om jag bara vill tillräckligt mycket, och är tillräckligt envis så kan jag klara det. Vilja och självdisciplin.
Kollade ju på Fashiongrejen på SVT, hoho, en hel del thinspo som jag hoppades! Den är i fyra delar, så nu gäller det att komma ihåg att se det. 



Ögonen faller snart ihop på mig av trötthet, och magen värker av allt skräp. Ändå har jag knappt lyckats plugga någonting. Nu snackar vi bra planering och prioriteringsförmåga :) Imorgon har i alla fall B lovat att gå på en långpromenad med mig, tack och lov!

Nu skall jag läsa ett par sidor, sedan blir det sovdags för min del. God natt på er :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0