30 November 2009 / B

30 DAGAR KVAR...


Ska egentligen sova.
Skall upp om 5 timmar.

Just nu sitter jag här med blodsmak i munnen.
Mitt tandkött blöder och varför vet jag inte.

Kanske på grund av att jag spytt upp allting jag ätit sen i Fredags?
Nytt gymkort har i alla fall inhandlats, så imorgon blir det till gymmet efter skolan.
Direkt.
Sedan hem för att plugga inför prov.

Jag blir så sjukt arg, för att jag gått UPP igen.
Jag skiftar fram och tillbaka mellan en vikt med skillnad på 2 KG.
2 KG?!
Helt jävla otroligt. Jag hoppas att det är vattenvikt.
Får se vad vågen säger imorgon.

Allting i mitt huvud cirkulerar runt mat & vikten nu för tiden.
När vi tidigare åt pasta ikväll så upprepades ett enda ord om och om i mitt huvud;
Kolhydrater. Kolhydrater. Kolhydrater.
Jag kände mig äcklad.

På morgonen när jag vaknar känner jag med händerna utmed kroppen.
Känns jag smalare?
Jag ställer mig framför spegeln.
Ser jag smalare ut?
Jag ställer mig på vågen.
Har jag gått ner i vikt?
Jag tar på mig kläderna.
Sitter dom lösare?
Jag går och lägger mig.
och jag drömmer om ett smalare liv.

Jag kan för övrigt knappt spy längre.
Försökte tidigare idag och fick upp lite grann.
Men resten hamnade i näsan.
En riktigt äckligt brännande känsla.
Som en kallsupa eller som att få stark sås i näsan ( inte för att det någonsin har hänt mig, men det är så jag föreställer mig att det skulle kännas).

Och mamma?
Hon fortsätter tjata om hur smal jag blivit.
Tjat,tjat,tjat.
Jag blir så jävla trött på henne.
Smal?
Jag är fortfarande samma lilla feta flicka som alltid.

Imorgon börjar det igen.
det jag hade innan sommaren.
Träningen.
Minst 2 timmar i gymmet varje dag.
VARJE dag.
Och jag MÅSTE ligga på minus.
Måste träna bort allt det jag äter.
ALLT.

Jag vill känna mig stark igen.
Jag vill må bra.
Jag vill känna mig smalare.
Jag vill inte endast drömma om det längre.
Jag vill leva det.




Jag vill att mina höftben sticker ut när jag står upp.
Jag vill att mina revben skall synas i ryggen.
Jag vill ah vackra nyckelben.
Jag vill ha en vacker käklinje.
Jag vill känna mig vacker.
Jag ska klara det.
Jag SKA klara det!


Och att min mamma säger till min faster över telefon att jag blivit smalare?
Det ökar ju bara pressen ännu mer.
Jag måste bli smal.


Kommentarer
Postat av: J

Pendla sucks..

2009-11-30 @ 02:13:48
URL: http://fortitudointima.blogg.se/
Postat av: H

Jag brukar också få det genom näsan när jag spyr, asvidrigt. :s

2009-11-30 @ 08:23:48
URL: http://myskinnydreams.blogg.se/
Postat av: Anonym

din jävla hora du kommer inte få nån kille sådär din störda äckliga anorexi barn

2010-09-12 @ 00:45:24
Postat av: anonym

Ni är ju helt sjuka i huvudet! En skam för alla tjejer som kämpar för att bli av med sina ätstörningar för att kunna leva sitt liv på riktigt!



Gör något vettigt; det finns fortfarande barn som dör av svält här i världen. Åk till Afrika och volontärarbeta så att ni får lite perspektiv på livet! Väx upp!



//började nästan gråta av era inlägg, så hemska...

2010-09-29 @ 22:54:23
Postat av: Anna

Kära du :) jag har sett dina bilder och tycker att du ser hur fit som helst! ;) snarare att du skulle skulle bli ofattbart SNYGG om du gick upp nått kilo :) jag har inte vart i din ställning så kan inte jämföra med hur det är att känna att man har lite extra fett fast man inte har det, men mitt tips till dig är att leva ett hälsosamt liv genom att äta nyttigt och träna kanske 4 dagar i Veckan då kroppen mår bra av att vila sig mellan varven ^_^ härligt att höra att du försöker sluta spy då dina tänder kommer vara väldigt tacksama för det då det fräter på dom ;) Jag förstår att mammor kan vara riktigt jobbiga och tjata på en (jag är 17) men saken är den att mammor vill sitt barns bästa:)kanske ni kan försöka diskutera och kompromisa om saker och ting? Du säger att du vill vara stark igen och känna dig smal och inte drömma om att bli ännu smalare. Jag tycker det är härligt att du har den inställningen, för om man bara vill så går det!:) även om det är en ganska tuff väg dit så är det värt det;) det jag menar är att det är inte kroppen du behöver förendra utan nått mer umanande nämligen psyket.... men jag är övertygad att du kommer klara det! var inte rädd för att ta hjälp av människor^^ dom bryr sig om DIG!:) Hoppas allt löser sig och att du inte ska behöva tänka så mycket på vikt/fett.... btw jag har inte vägt mig på ett halvår säkert då vågen gick sönder xD Hare bäst XOXO

2011-04-27 @ 01:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0