5 November 2009 / B



Hmm...Vad tycker nu läsarna om den nya 'designen'.
Inte särskilt bra kanske, men så är jag ju inget proffs på photoshop precis.

Dagen har gått ganska bra faktiskt.
Åkte till skolan runt elva och kom hem runt nio på kvällen, efter att ha pluggat tillsammans med M i 6 timmar.
Visst är vi duktiga?
Imorgon tror jag faktiskt att det går lika bra.
Får se.
Troligen.
Har lite mer läxor att göra klart.

Ekströms Blåbärssoppa utan tillsatt socker.
Är det något jag är besatt av nu så är det den.
15 kcal per 100 gram.

Vilket betyder att en portion är ungefär 40 kalorier.
En portion = 2,5 dl.
Sjukt god. Faktiskt bättre än den MED socker.


Nu ska jag springa iväg och plugga lite på ett förhör jag har imorgon.
Ush.
Önska mig lycka till!

Kommentarer
Postat av: josefin

aså vafan, du är helt jävla smal.. ät

2010-06-04 @ 21:34:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0