6 November 2009 / B


Åh, vad magont jag har.

Men det är så värt det.
2 laxeringstabletter, och magen känns mindre svullen.

Sitter nu här och försöker få ordning på lite läxor.
Har verkligen släppt hela skolgrejen nu.
Gör inga läxor, ingenting.
Allting jag kan fokusera på är mat, mat, mat och smala lår.
Har redan skippat 3 prov.
Har en tenta att fixa.
En redovisning.
En bok att läsa ut för svenskan.
Och så en massa andra jävla läxor.

Så sjukt mycket, men jag har så svårt att koncentrera mig.




54 dagar kvar. Hur FAN ska jag klara det?
Ush.
Jag vet i alla fall att om några veckor, när mamma åker bort, så ska jag fasta.
Hon är den enda i familjen som tjatar om maten.
Med henne borta, kan jag fasta och träna som en galning.
Underbart!

Imorgon är det till mataffären som gäller dock.
Ska försöka knöka i så många sockerfria blåbärsdrycker som går i kundvagnen utan att mamma tittar konstigt på mig.
Ingen sockerfri nyponsoppa.
Inte god.
ABSOLUT inte god.
Ush nej.
Blåbärssoppa.
Och sockerfri hallonkräm, om dom nu fixat in det på lagret.
Annars tänker jag ta mig fan fråga efter det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0