8 November 2009 / B





Ush. Ingen bra början på dagen.

 


Drömde att jag & M var på en bröllopsfest ( det var en tjock flicka som hette Lindsey som skulle gifta sig, och så Voldemort från Harry Potter böckerna. varför gick han runt i blommiga badshorts och var tre meter lång?) och det fanns en MASSA onda delikatesser.
Tårta, godis, chips, grädde.
Jag och M verkligen eld.
Tillslut, när jag fick syn på M&M's, så tittade jag på M och sa;
"Låt oss göra en Binge & Purge."




Det var då jag vaknade.
Kallsvettig.
gick ner till köket.
Kunde inte sluta längta efter M&M's.
Hetsåt på bröd och varm choklad.
Spydde.

Nu ska jag göra mig i ordning.
Kanske sticka ut på stan lite. Bränna lite kalorier.
Fy fan vilken morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0