8/9 november 2009 /M

Imorgon börjar det. Eller, idag börjar det? Ungefär 50 (okej..51) dagar kvar till nyår. Får väll se den här dagen som "uppvärmning", innan det är hardcore-körning. Kommer dock stöta på en del problem på vägen; redan nu på fredag och lördag faktiskt. Då är det nämligen födelsedagskalas, middag, fest och hela skiten. Jaja, får ge ALLT för att hålla mig i schack. Imorgon har jag dessutom bokat upp B för både powerwalk och plugg :) Positivt på massa sätt! Inte minst att vi är grymma på att hålla oss borta från mat när vi är tillsammans. Haha, vi borde ju egentligen bo ihop. Borde börja föra matdagbok här på bloggen igen; så som jag var så duktig på förr :)



Allt handlar om självdisciplin. Det finns inga genvägar. Det finns inga undantag. I slutändan är det alltid du som formar dig själv. Det är bara du som kan leva ditt liv. Så vad väntar jag på? Jag går runt dag efter dag och längtar efter någonting som jag faktiskt kan förändra. På två månader om jag vill.  Bara jag vill och gör något åt saken. Så.. det är alltså nu det gäller? Nu.
Varför inte? När ska det annars gälla?
Och som sagt; det är bara jag som kan förändra mig själv. Ingen kan göra det åt mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0