9-10 november 2009

Nu har klockan slått över till den 10e november. Det vill alltså säga att det är exakt 50 dagar kvar till nyår. Jag hoppas att dom här 50 dagarna kommer gå riktigt bra, nästan lika bra som idag. Har inte ätit någonting, och dessvärre; knappt druckit någonting. Ett glas vatten och en mugg buljong. Inte så bra kanske, men, skall tänka på det imorgon :)
Har dessutom varit ute på en 1,5 timmars rask promenix med B, efter att vi gått ett tag inne i stan. Har bränt en hel del med andra ord!

Råkade snubbla in på en blogg med bara bilder. Ingen medveten pro-ana-blogg, men visst dök det upp en hel del fin thinspo! Precis vad jag behövde en kväll som denna, när all jordens befolkning verkar ha grävt ner sig ^^

Sluddrar bara massa skit just nu känner jag, men men; det är ni nog vana vid vid det här laget, haha. Måste i vilket fall sova nu, har nämligen börjat vända på dygnet. Imorse missade jag ju skolan till och med; och jag har ingen lust att falla tillbaka till gamla vanor. Så god natt på er :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0