God Morgon / B




Jag VET att jag egentligen inte får väga mif förräns på Fredag morgon.
Men jag var tvungen att se om denna 'juice fastan' skulle göra mig tjockare eller smalare.
Smalare, verkar det i alla fall som.
Ner 0,4 Hekto av det kilot jag gick upp.

Idag;


Promenad med M & inhandling av Juice.


Har jag nämnt av att M & Jag blir skitglada av era kommentarer?



På sista tiden har jag lagt märke till en sak.
Hur jävligt smala alla andra är.
Vart jag än tittar ser jag smala lår, smala handleder och beniga axlar.
Är det bara någonting jag föreställer mig, eller bantar verkligen ALLA ned sig inför julen?
Är jag som blir större, och alla andra mindre?

Kommentarer
Postat av: M

jag känner likadant! alla runt om är smala, alla utom jag...



och kom igen nudå, fick precis uppleva dagens besvikelse - ingen uppdatering när jag gick in och kika ;) är som besatt!

2009-11-17 @ 15:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0