God Morgon /M

Sådär; nu har jag precis klickat hem Superslim och Fruktplana. Beställde test-kartor till mig och B, så det ska bli intressant att se hur dom fungerar :)
Fruktplana
Med denna unika viktminsknings produkt kommer du kunna se dramatisk viktminskning på de flesta kroppsdelarna (mage, armar, skinka och lår).

Bantningspillret Fruktplanta är för dig som vill gå ner i vikt och har misslyckats många gånger med att nå ditt mål och har haft lätt att gå upp igen.

[Resultat med Fruktplanta]
¤ Viktminskning, ger bäst resultat på mage, armar, skinka och lår
¤ Tar bort ackumulerade ämnen från kroppen och förskönar huden
¤ Avlöser förstoppning
¤ Ger bättre koncentration

Superslim
Har du massa kg som du vill gå ner i vikt? Då är paketet bäst för dig.

Vår produkt innehåller granatäpple, koncing nöt, Extrakt av HydroxyCitric Acid (HCA), äpple, kiwi, gamboge frukt, jordärtskocka, söt potatis och Giantarum som kan göra att du känner dig mätt, och inte vill äta. Du kan verkligen njuta av mat utan att behöva oroa dig för att öka i vikt!

Angiven resultat av Super-Slim är: Naturlig viktminskning, förminskning av matlust och används till att hålla fast vid viktminskning.
-
Hoppas på att jag reagerar på Superslim som Fanny; och mår illa hela dagen, för det är nog det enda som hjälper för mig. 1-3 arbetsdagar skulle det ta, förhoppningsvis, så woho! Det är snart :D

Nu måste jag göra mig iordning och gå till skolan, hörs sen :)





Kommentarer
Postat av: chew

åh vart har du köpt superslim, om det funkar som du skrev vill jag meer än gärna testa det!:D

2009-11-24 @ 15:37:04
URL: http://chewen.blogspot.com
Postat av: Jenny

Super Slim är olagligt köpa eller sälja i Sverige.

Flera i välrden har dött av detta.

har du testat fruktplanta?

2010-09-03 @ 16:16:15
Postat av: angelica

Hej

Vad tyckte du om fruktplanta?

vad den urindrivande?

tacksam för svar

2010-09-03 @ 16:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0