Gymkort / B



JUST DET JA!


Mitt gymkort har gått ut, vilket är lite sorgligt.
Men idag fick jag pappa att lova att vi skulle köpa ett nytt, fast bara för 3 månader.
För sen är ju sommaren!

Mamma undrade varför jag inte gick ut ikväll så som jag skulle ha gjort.

Jag:
Inga kläder passar.
Mamma: Vadå,' inga kläder passar'?
Jag: Ja. Allt är för litet.
Mamma: Är du säker på att du inte hallucinerar? Allting kanske passar, fast din självbild bara är förvriden?
Jag: NEJ, mamma. INGENTING passar.

Så började mamma berätta om en jobb-kamrat vars dotter väger över 200 KG.

....

Och hon kom aldrig fram till saken.

Vad säger hon?
Att jag är lika stor som en 200 KG's tjej`?
I don't get it...

Kommentarer
Postat av: FotoJohansson -I en hobbyfotografs objektiv

Jobbigt det är när ingenting passar :P

2009-11-27 @ 01:17:28
URL: http://fotojohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0