Hälsporre? /M

Ögonen är så tunga att jag knappt kan hålla dom öppna, sov ju som sagt inte många timmar inatt. Och jag har tusen saker kvar att göra innan det ens blir tal om att få sova. Hoppas dessutom att morsan och farsan går och lägger sig så snart som möjligt, så att jag kan göra någonting åt middagen som förtärdes förut.

Som ní ser var jag och B ute på en 3,5 timmars promenad -minst. Vi gick bokstavligt talat runt halva staden. Och min häl värker värre än någonsin, och morsan tror att jag har hälsporre; det låter ju mysigt! Haha, jaja, det var trots allt riktigt skönt att komma ut och röra på sig. Dessutom brändes riktigt mycket kalorier ;)

Imorgon skall jag fasta; te, buljong, svart kaffe men även cola light är tillåtet. Skall försöka hinna med att gå till skolan, och även en promenad. Hoppas på regn -och snöfritt! Mamma pratade om att vi skulle gå ut och äta på restaurang nu till veckan och det känns så jäkla taskigt att säga nej till det eftersom att det inte direkt är ofta som vi är ute och äter så. Men jag får väll helt enkelt skylla på att jag inte hinner på grund av läxor och skolarbeten, vilket å andra sidan inte är någon lögn..!

Nu ska jag i sengångar-fart göra det jag borde, men jag skriver säkert senare igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0