Jag har... tuggat? /M

Vad sjukt det känns. Även om jag bara har "fastat" sen i söndags. Kom hem från skolan, la mig och sov, och lyckades vakna av mig själv strax efter klockan fem. Vilket var helt perfekt; för det var runt 17-17.30 som jag ville äta den där morots-buljongsoppan som jag skulle äta idag. Vilket jag också gjorde. Och gud vad konstigt det var att få tugga någonting igen! Man liksom tänkte på varje tugga man gjorde; under varje morotsbit räknades tuggorna. Och speciellt innan, när jag väntade på att den skulle svalna så tänkte jag att "Va? Ska jag få äta.. tugga? Verkligen?". Haha, skumt det där.
Tänker fortfarande på hur jag ska göra imorgon. Alternativ 1. är att inte äta någonting - men dricka en cola light.. alternativ 2. är att få äta två grova knäckebröd (utan pålägg) och en cola light.. alternativ 3. som innan men byta ut ett knäckebröd mot en tomat. Nu snackar vi i-landsproblem :) Det märks imorgon hur jag gör, nu ska jag städa rummet! Hörs senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0