Kväll igen /M

Kan ju inte direkt säga något annat än att dagarna går jäkligt fort!
Den här terminen har bara sprungit iväg, är vi snart avklarat halva november? What?
Inte direkt som att jag verkar vara ensam om att tycka det heller; det är någonting med den här hösten :)
Och det får mig bara att bli ännu mer pepp. För hur fort kommer inte dessa 50 dagar gå?



Har allt som allt fått i mig 2 muggar buljong och 2 muggar te idag - är nöjd!
Kanske borde få i mig ännu mer vätska, speciellt vatten, men det råkar inte bli så..
Ibland känns det bara som att vatten skulle förstöra. Sätta igång magen på nått vis,
och påminna den om att den vill ha mat. Typ väcka den. Så då låter jag hellre bli.
Men är man hungrig från början så är det såklart bra att dricka mängder med kallt vatten!
Har, som B redan nämnt, varit ute på en timmes promenad också.
Dessutom promenerade jag till skolan - i isande piskregn!
Skulle inte ha något emot att våren kom och knackade på två dagar efter nyår.

Hade sagt till mig själv att jag skulle lägga mig runt halv tio - tio idag. Det gick ju bra?
Får ta och göra det nu istället. Bättre sen kväll än tidig morgon (som det blivit de senaste dagarna/nätterna).
God natt på er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0