Mardrömmar & Stränder / B



Ush Vilken dröm!
Nej, rättare sagt; Vilken MARDRÖM!

Har precis stigit upp ur sängen, och drömmen nafsar mig fortfarande i hälarna.
Jag kan inte skaka av mig den.



Det hela gick väl ut på att jag och hela min familj (  även några döda släktingar.) var på stranden.
Jag åkte upp för en rulltrappa och satt och prata med ALLA tjejer i min klass plus en bekant som är så tjock att hon vaggar fram som en anka.

den här bekanta människan vände sig till mig efter lite tisslande och tasslande med dom andra tjejerna, och ryckte på axlarna.
"Sorry, B. Men vi vill inte umgås med någon som är så...så..." Hon log lite generat, och då bestämde sig dom andra tjejerna i klassen för att hjälpa till.
"Stor!...Fet!...Äcklig!...Överviktig!...Skabbig!"
Orden slungades genom luften, och alla träffade sitt mål...Mig.

Jag åkte ned för rulltrappan igen, kände mig så otroligt äcklad av mig själv.
Ner till stranden, där jag och en klasskompis bestämde oss för att springa på stranden.
Jag tappade bort honom efter ett tag, då han inte orkade springa mer.
Men resten av drömmen gick ut på att jag sprang fram och tillbaks på den här strandbanken och sa till mig själv:
"Måste bli smal...Måste bli smal..."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0