Sökes: Vita Tights (med broderier?) !

Åh, vad jag ÄLSKAR när vi har fått kommentarer!
Kärlek till eder alla!



Sitter nu här och har ont i tänderna.
Okej, kanske inte riktigt ont, men en lite smått obekväm känsla är det i alla fall.
MÅSTE sluta spy.
Såhär kan det inte fortsätta.

Och en till sak som har stört mig så rejält på sistone ( positiviteten riktigt droppar från nästippen.) är en modesak!
Kanske har någon av er läsare hört talats / sett detta?

Jag såg en bild för ganska många veckor sedan nu.
På en tjej med vita tights.
På dessa vite tights hade det typ...broderats små blommor.
Urgulligt!
Jag tänkte inte på det så mycket vid stunden, men nu kan jag inte sluta tänka på dom!
Jag blir galen!
Någon som vet vilken bild jag pratar om?
Eller ännu bättre; vet vart man kan köpa detta underbara klädesplagg?!

Kommentarer
Postat av: ida

dom finns väl lite över allt sånna strumpor :)? hm , lindex , bikbok osv´?



Kram Ida

2009-11-22 @ 14:34:23
URL: http://behindMySmile.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0