Take that look from off your face /M

Precis kommit tillbaka från promenaden. Det är helt sjukt varmt ute, så jag har bara gått hälften hittills. Tänker gå resten utan stora, tjocka vinterkläder -höll ju på att dö! Passade som sagt på att hämta ut mina paket, och det är alltid så spännande :D Men, typiskt H&M, så hade dom skickat fel av en av varorna; så det blir till att skicka tillbaka. Hoppas att B kan vara klar snart, så att hon kan följa med och gå :) Men det verkar inte som så..

Pappa kom nyss in och förhörde mig om frukosten, tur för mig att han är så lättlurad ibland! Morsan har också börjat.. ifrågasätta en del. Förhöra mig om vad jag ätit, när jag ätit etc etc.. Men jag tror knappast att det är någon fara på taket. Skall nog gå ut och göra mig te; skramla lite i köket nu när det ändå bara han som är hemma :) Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0