10.01 - 11 Oktober 2009 / B



Hittat lite runway bilder jag tycker om.
Och jag brukar normalt vis inte alls tycka om de runway bilder som finns på nätet.
Men, men.
Nya överraskningar varje dag.

Klockan är 10.01 och jag har nyss spytt upp frukosten.
Flingor, två mackor + 0,5 liter lättmjölk.

Sitter nu här med ett glas apelsinjuice & en vitamintablett och skall göra mig i ordning för gymmet.

Ps:

Glömde skriva att jag gjorde 100 situps igårkväll.
Det är sjukt hur otränad jag är.
25 situps på raken, vilade tills krampen i magmusklerna var borta, och sen 25 till.
När det gjorde som mest ont, så kunde jag dock inte sluta tänka;

"Ignorera smärtan. Smärtan är värt det. Tänk på hur smal du kommer att vara. Size Zero, Size, Zero, Size Zero!'"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0