18.10 23 Oktober 2009/B

Jaha?! JAHA?!

Hade lagt fram en kycklingfilé i morse,och när pappa frågade så sa jag att jag INTE skulle äta med dom.
Att jag skulle ha precis den kycklingfilén som jag lagt fram.
Och här har jag gått och motstått dagens alla frestelser.
Gratis tårta och jag vet inte vad.
Och så kommer jag hem för att finna mamma i fullgång med middagen.
Kycklingen finns ingenstans.
Pappa ser lite förvirrad ut.
Men jag la in den igen. Mamma lagar ju mat nu.
Idiotiska gubbe.
Jag tittar på maten mamma lagar.
Vitt ris och fläskfile.

VITT ris och FLÄSK filé!?

Och den serveras liksom 10 över sex på kvällen?!
Surt stormar jag ut från köket, borstar tänderna och går och lägger mig.
Ingen kycklingsallad för mig då alltså.



Liksom, det heter faktiskt FLÄSKfile för en anledning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0