2 Oktober 2009 / B



Nä.
Nu börjar jag ju bli riktigt dålig på att uppdatera.
M har fortfarande en anledning, men jag?
Jag har ju en dator med fungerande internet precis här bredvid sängen.

Imorgon skulle jag träffat en massa tjej-kompisar, men jag avböjde inbjudan.
Nej, rättare sagt, jag ljög och sa att jag var sjuk så att jag ska kunna gymma istället.
OCH undvika allt det söta som skall erbjudas.


Så, imorgon runt tio tiden kommer jag att dyka upp på mitt gym och träna bort lite fett.
Även på söndag.
Jag måste börja gå på morgonen nu.
Vänja mig vid det så att jag kan sticka till gymmet en vardags morgon innan skolan.
HÄR SKALL DET BRÄNNAS FETT!

Måste även nämna att
Ät dig smal av Anna Selby

och

Juicer som håller dig frisk av Sarah owen


Två JÄTTEBRA böcker!
Blev jätteförvånad!


Bara 100-kalorier boken var faktiskt inte SÅ himla bra, även om recepten i den så jävligt goda ut.

Alla recept är för 4 portioner.
Men man kanske kan ha i lunch lådor om man inte vill bjuda familjen?

På torsdag skall det förhoppningsvis bli storshopping med mamma och mormor.
Tränings-redskap och träningskläder!



Notering: Spytt 2 gånger idag.
Totalt 7 gånger sedan måndags.
Det här med att sluta går ju åt skogen.


Kommentarer
Postat av: Martina,

fin blogg :) keep up!

2009-10-04 @ 23:13:02
URL: http://sp-speechless.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0