22 Oktober 2009 / B


Sitter nu här med iskalla fötter och en högt kurrande mage.
Både jag & M har bestämt oss för att försöka fasta varannan dag för att krympa matsäcken.
Nya året är ju snart här.

En slank, svart klänning hänger i min garderob.
Inför nyårsfirandet.
Jag kunde knappt tränga mig i den nu.
Men till nyår?
Ja då fan.
Vi är så jävla pepp nu, jag & M.
Det nya året är på väg.
och då SKA vi vara smala!

Imorgon blir det yoggi till frukost och sedan sallad och stekt lax till middag.
Sedan på Lördag är det fasta igen, och på söndag får vi se.

Jag är GRYMT pepp!
Hur är det med eran motivation?!

Kommentarer
Postat av: Martina,

jag satsar med på ny året! låter som ett bra mål, nyår - 10 more weeks to go! lycka till! :) fin blogg btw :)

2009-10-23 @ 15:06:09
URL: http://sp-speechless.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0