26 oktober 2009 /M

Känner mig så otroligt misslyckad. Vill helst bara gråta, eller nej det vill jag inte, men det känns som om jag snart kommer göra det. Det går så himla bra för alla, folk runt omkring mig bara rasar i vikt. Vad gör jag? Nej, jag kanske inte blir fetare, men inte fan blir jag smalare. Har dock klarat mig bra idag. Inte ätit någonting mer än ett glas vatten och BURN, krom-tabletter, järn-tabletter, syneburn, och någon annan grej (som jag och B kallar C). Är inte ens hungrig. Skall inte äta något imorgon heller. På onsdag skall jag "resa bort" med ett par kompisar, och jag är livrädd för att det ska balla ut igen. Kalorimässigt alltså.
Borde plugga, borde träna, borde städa, borde fixa tusen grejer. Har inte gjort något av det. Fan, nu kom mamma hem och öppnade dörren till mitt rum. Matlukten från köket bara strömmar in, och jag mår illa.
Även om jag verkar deppig just nu är jag åtminstonde oerhört glad för en sak, och det är att jag är fruktansvärt bestämd just nu! Inga genvägar eller ursäkter. Jag kan om jag vill, det vet jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0