29 Oktober 2009 / B



Jag tänker inte ens berätta om all skit jag stoppat i mig idag.
Tänker endast nämna att jag spytt en gång och att jag har så sjukt ont i magen.
Så ont att jag till och med endast orkade vara på gymmet i en halvtimma.
Så sjukt, sjukt, SJUKT dåligt av mig!

Jag riktigt längtar tills skolan börjar igen.
Tills M & jag tar promenader igen.
Distraherar varandra från helvetet som folket kallar 'köket'.

Jag har ändå lyckats hålla mig själv på en någorlunda stabil vikt.
Inte gått upp typ 5 KG på höstlovet.
Men sen är det ju tre dagar kvar tills skolan börjar, så vi får väl se hur det blir med det?

Och hur gick det med läxorna jag skulle göra?
Ligger ogjorda här bredvid mig.
Imorgon får jag allt ta och sätta igång.
Annars kommer jag ALDRIG ikapp.

Ska köpa kräm och nyponsoppa imorgon.
Vi har just nu INGEN mat här hemma med lite kalorier.
Ush.

Behöver jag nämna att jag började lipa på gymmet idag?
Blev så äcklad över mig själv att jag bara låste in mig själv på toaletten och grät.
Ush.
Vilken jävla drama queen jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0